torsdag 11 juli 2013

På besök hos trollen

Idag åkte vi till Hundfjället och gick en tur i trollskogen.
Efter en ganska brant klättring uppför fjället så kom vi fram och skogen visade sig innehålla ca 300 troll och annat tillverkat helt i trä. Trollen kunde dessutom både prata, spela och sjunga, vilket Sixten var ganska skeptisk till i början. Men efter ett tag vågade han springa själv och titta på trollen, och han ville att jag skulle ta foto på honom vid typ alla troll, så vi har många bilder från idag ;-)
Jag har inte min dator med utan bloggar från surfplattan. Har inte lärt mig blogger helt här så vet inte hur jag ska lägga in bilderna i texten så de får komma i en lång rad efter varandra.
Alla bilder är från idag, oredigerade men ganska fina ändå :-)
Naturen här är så himla fin, så jag har hur många landskapsbilder som helst härifrån, undrar om man någonsin tröttnar på utsikten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar