lördag 26 oktober 2013

Två dagar i New York

Nu har vi haft två heldagar i New York. Vi har hunnit med massor, och vet redan vad vi ska göra nästa gång vi kommer hit :-)
Sixten har verkligen varit superduktig, att ha med vagn var verkligen ett bra val. Den har funkat att ha med överallt, till och med på 86:e våningen i Empire state building!



Våra foton från kameran lyckas jag inte lägga över i surfplattan, så det får bli mobilbilder tillsvidare..


Lekplatser finns det en del mitt inne i stan, och Sixten sprang av sig lite på denna igår.



Martin var i himmelriket, eller jag menar orvisbutiken :-) nu är han ett spö och en väska rikare.


Sixten i Central Park i morse. Jag tog en morgonrunda och killarna gick runt i parken.


Inne på Toys 'r us. Fem våningar högt, vi åkte ett pariserhjul som gick därinne förbi alla våningarna. Sixten gjorde high five med Spindelmannen. Han älskade denna affären konstaterade han efteråt!
Vi har även bland annat varit på ground zero, fikat hos "Cake boss", gått i bland annat chinatown och little Italy. Och gått hur mycket som helst utöver det..
Jetlagen har infunnit sig dessa två dagar så i morse vaknade jag fyra och var klarvaken. Sixten var inte långt efter...
I morgon ska vi upp vid sex för att ta oss till flygplatsen så då är det ok att vakna tidigt, efter det kan jag tänka mig att sova lite längre om morgnarna...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar