fredag 27 juni 2014

Strandraggaren och jag




Nu har vi sommarlov, jag och min lille kille, som helst går i linne och sandaler varje dag om han får bestämma...
Vi myser mest runt för tillfället, går till olika lekplatser, cyklar en sväng och umgås med nära och kära.
Ända till den 8 augusti har jag sommarlov, sen är jag föräldraledig istället :-)
Ska också försöka bli bättre på att blogga. Mest för att det är så roligt att gå tillbaka och titta på gamla blogginlägg och bilder från Sixtens första år. Bilder har vi dock i massvis från hela Sixtens uppväxt, fast då i pappersform eller på olika hårddiskar. Det är ganska smidigt att ha allt på samma ställe, och då med lite text till! Det är ju inte sällan heller det kommer någon liten rolig fundering eller mening från Sixten som också är kul att ha på pränt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar