fredag 15 februari 2013

Kalas

Eftersom vi är lediga nästa vecka så firade Sixten sin födelsedag idag på dagis. Han skulle bjuda på glass, ville att jag skulle fixa håret och hade typ som högsta önskan att de skulle sjunga "Vi gratulerar".
Så här såg det ut i morse, glassen i handen och full av förväntningar.


Som tur var inföll alla önskningar :-)

Sixten älskar att kolla på film och önskar det varje dag han kommer hem från dagis. Jag har inte samma inställning till detta och därför får har jag sagt nej hela veckan, med löfte om att få se på fredag (idag) istället. Men det var inte många minuter av "Bärgarns hejdlösa historier" som han hann se innan det såg ut så här i sängen:



En helt slut kille!
Men vad gör väl det, är det fredag så är det, och jag passade på att lägga mig bredvid och snusa lite på honom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar