söndag 24 mars 2013

Bra avslut

Veckan har varit väldigt intensiv. Jobbet har tagit väldigt mycket av min vakna tid, allt för att hinna bli färdig och kunna njuta av det stundande lovet. Allt hanns med förutom veckans föreläsning, så den tar jag nu veckan som kommer. Veckan fick i alla fall ett bra avslut. Idag firade vi morfar som fyller 90 år! Jag tog inga bilder därifrån, men här är tårtorna jag gjorde till honom:









Efter firandet hade jag ett långpass inbokat med Sofia. Och långpass blev det! Vi slog våra tidigare distansrekord och slutsträckan idag blev dryga 17km! Och då räknar jag inte med de första 700 metrarna som jag sprang bort till Sofia..
Det gick inte snabbt, 5.51 per km i genomsnitt, men det var distansen vi var ute efter. Så vi kunde springa och snicksnacka hela långa vägen istället vilket var väldigt trevligt!



4 km till så är vi uppe i halvmaran. 10 minuter till så är vi uppe i tiden vi tänkte springa halvmaran på. Så ja, lite snabbare får vi allt springa då om 7 veckor och sex dagar...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar