onsdag 13 mars 2013

Pausar





Det har jag gjort från bloggen de senaste dagarna (veckorna). Har varit lite aktivare på Instagram, vill man följa mig där heter jag Asagatan.
Efter vårt långa härliga sportlov var både jag och Sixten hängiga och ur gängorna första veckan. Sedan piggnade vi på oss, jag kunde äntligen kicka igång lite intervallträning, men Sixten fick hög feber igen mot slutet av förra veckan, och är fortfarande lite hostig och snorig.
Annars är det mycket jobb, plugg, träning och familj som det fokuseras på just nu. Mer hinns knappt med då jag precis läst och blivit färdig med en uppgift i skolan, och innan lovet ska alla IUP:er vara klara. Men håller jag mig bara frisk så ska det också hinnas med i tid!
Så det är vardagen just nu.
Bilden på Sixten togs i måndags när han parkerade sig vid stora stenen med sina "pangare" för att vänta på sin pappa. Tur att han inte behövde vänta alltför länge i kylan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar