måndag 19 november 2012

Intensiv måndag

Och inte en enda bild har jag att bjuda på idag...
Kan börja med att stoltsera med att Sixten klädde sig själv helt och hållet i morse! Annars är det krångligt med strumpor och att få kalsongerna på rätt håll, men till och med knappen i byxorna klarade han av, min duktiga kille.
När jag strax efter klädde mig blev jag ivrigt påhejad av Sixten. "Jaaa! Bra mamma!" Undrar om det var så jag lät några minuter tidigare ;-)

Iväg till dagis och jobb, möte efter jobbet och två utvecklingssamtal efter mötet.

Efter jobbet åkte jag till gymmet och träffade en instruktör som hjälpte mig lägga upp ett nytt schema. Så nu ska kroppen jobba ännu mer, och kan redan nu säga att axlarna nog kommer ge sig till känna i morgon ;-)

Efter gymmet hämtade jag Martin och Sixen hos Martins föräldrar, och efter en stund där körde vi hem.

Hemma lite efter åtta, Sixten och Martin gick och lade sig och jag fortsatte att jobba så jag var förberedd för morgonmötet i morgon bitti.
Färdig vid halv tio, så då kunde man plocka i ordning inför morgondagen, duscha och sedan störta i säng!

I morgon tar vi det förhoppningsvis liiite lugnare ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar