fredag 28 december 2012

Date




Sixtens farmor och farfar ville låna honom över dagen och natten så jag och Martin bestämde oss för att ha en "date".
Vi åkte in till Malmö, shoppade, åt några av de godaste tapas jag ätit, och kollade på "Hobbit" på bio.
Shoppingen gick bra. Jag är lite rädd för att jag fått ett litet skoberoende då jag hittade ett par i dag igen som jag blev helt kär i. Även denna gången var det ett par trailskor, Salomon, som var hur snygga och sköna som helst! Kan väl trösta mig med att de var på rea ;-)
Hittade även löpartights och vindlöparbyxor som Martin köpte till mig, så det var en bra shoppingtur!
Maten var fantastiskt god, har ni inte redan testat Davidshalls tapas kan vi varmt rekommendera!
Att se filmen "Hobbit" dock rekommenderas inte lika mycket. Var väl inte helt bra enligt både mig och Martin.
Men det var en mysig eftermiddag/ kväll. Nu ligger vi i sängen och bråkar om vem som får ligga och snusa på Sixtens kudde som låg i vår säng.
I morgon får vi pussa på honom igen. Då ska jag också hinna gå en sväng i mina nya skor, styrketräna och träffa några kollegor, blir nog en bra fredag :-)

1 kommentar: