måndag 31 december 2012

Nyårsafton!



Nu är silvret putsat, borden dukade och champagnen på kylning. Bara maten som ska förberedas sen väntar vi bara på våra gäster, men det tar några timmar till!
Sixten längtar efter Stella och Alfons och har själv dukat på lilla bordet till dem.

Jag tycket mycket om nyåret och dagarna däromkring. Det är mycket förväntan, hoppfullhet och löften i luften inför det nya året. Själv avlägger jag inga löften, men kommer däremot att sätta upp en del mål inför 2013 års händelser. Och viktigast av allt att lägga upp planer för hur dessa mål ska uppnås. Detta är dock inget nytt, utan ända sedan mars förra året lade jag upp planer när det gäller löpningen för att nå de mål jag ville. Inför varje ny vecka planerade jag vilka pass jag skulle springa och vilka dagar, ibland även också vilka tider, jag skulle springa på. Betydligt lättare att det verkligen blir av då, och vilka resultat det blev!

Men mer om detta och andra planer i morgon. Nu ska jag göra lite såser till kvällens fondue.

Ha en helt fantastisk kväll, njut av champagnen och gå inte fram till raketer som inte avfyrats ;-)

Vi ses 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar