tisdag 11 december 2012

Funktion före skönhet...

Jag gillar egentligen inte att köpa vinterskor. En massa pengar på något som inte är snyggt nånstans. De vinterskorna jag hade fram till i helgen var ett par Timberland som trots impregnering inte höll tätt för fem öre. Skitskor rent utsagt, inte ens ett år gamla heller. Så i söndags kastade jag in handduken och åkte till Stadium. Högg tag i en försäljare och bad om ett par varma skor som också klarade av promenader och stod en stund senare med dessa i handen och en mycket lättare plånbok..
Det är tydligen någon sorts vandringssko fick jag veta av Martin, och visst, de är väldigt varma och sköna att gå i.
Nu hoppas jag att dessa håller vad de lovar, annars kan jag lova att en viss butik får dem i retur så det tjongar om det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar