lördag 12 januari 2013

Ledig lördag

En helt tom lördag hade vi i kalendern idag, när hände det sist?
Så mycket man kan hinna med när man inte har något planerat! 

Vi startade dagen med att köra till Martins föräldrar och säga hej till Malin och Peter som spenderat de senaste veckorna i Thailand.
Därefter åkte vi till Malmö, Martin skulle byta en rulle till ett fiskespö. Därefter blev det Stadium och jag lyckades handa tre löprelaterade prylar (förvånad, någon?)
Turen gick sedan till IKEA, lunch och lite smågrejor inhandlades där.
Vidare åkte vi till Usport  och Sixten fick ett par nya "springeskor" som han själv kallar det.
Efter Usport blev det ICA Maxi och sedan var det direkt hem och laga kvällsmat.

Efter kvällsmaten gick killarna bort till Perssons/ Persdotters och jag sprang ut på en 12 km runda.

När vi kom hem igen landade vi i soffan. Efter ett tag sov båda killarna i ena soffan och jag tog min dator och jag lekte med mitt nya program jag laddat ner. Beroendeframkallande är det, och detta är vad jag åstadkommit ikväll:
(Dikten har jag inte kommit på själv, men komponerat ihop texten. Tycker den passar bra på vår lilla älskling just nu!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar