tisdag 8 januari 2013

Vardagen...

...knockade oss totalt..

Var galet trött igår, idag har det varit helt okej dock. För mig i alla fall. Sixten lade pannan mot bordet vid halv sju och deklarerade att han ville sova, så det fick han ju göra då. Man saknar sin lillkille lite nu om kvällarna när man inte hinner träffa honom så mycket. Idag var jag dessutom och tränade direkt efter jobbet så ungefär en timmes vaken tid fick vi idag. Men i morgon har halva veckan gått så snart är det helg igen :-)
Har för övrigt inte gjort så mycket av intresse om kvällarna. Rensat lite och suttit och bråkat med tyget till Sixtens rum. Eller det som ska bli tyget i alla fall.. Men fint blir det... Förhoppningsvis :-)

Vi fortsätter vårt lilla hälsotema också, vilket går bra. Lite för bra kanske då det visade sig i morse att jag var två kilo lättare än för en vecka sedan... Eller så kanske det säger mer om våra dåliga matvanor under lovet ;-)

Nu ska jag sova,
tänkte egentligen lägga in ett kort på mig men hittade en bättre modell :-)
Natti natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar