torsdag 31 januari 2013

Trött!!

Den senaste veckan har väl sömnen varit sisådär, med tanke på vår lilla sjukling. Med några nätter i rad där längsta sömnpasset blev två timmar så blir man till sist ganska seg i huvudet. I går var jag helt totalt slut på kvällen och somnade stenhårt. Detsamma gjorde de två andra i huset och vi vaknade i morse efter en hel natts sömn, så välbehövligt!!
Jag var på jobbet vid halv åtta i morse och gick ut därifrån ca 12 timmar senare så det var nog tur att jag fick sova ordentligt i natt!
Men nu är man av förklarliga skäl lite seg igen. Ska vara hemma med Sixten i morgon som nu äntligen verkar vara på rätt väg med sin feber.
I morgon är det också ny månad och en sammanfattning av januaris mål ska göras. Spännande ;-)
Sist en bild på mig i action när jag har idrott med min klass. Min kollega tog bilden, och jag har skurit den ganska grovt för att inga barn ska synas.


Kul är det i alla fall, har hållt i friskispass X 2 idag, inte illa att få träna på arbetstid ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar