onsdag 27 augusti 2014

Dan före dan

Nu har jag ätit min sista måltid på obestämd framtid och även skrubbat mig ren med sjukhusets svamp och krypt ner i en renbäddad säng. Det betyder att alla förberedelser så här långt är gjorda. I morgon väntar ännu en dusch, Martin får äta frukost själv och sedan kör vi in mot Lund. 
Vi var på inskrivning i tisdags, där man bland annat ska besvara en massa frågor. Tyckte att en av dem kanske var lite väl onödig

Gissa vilken ;-) 

Sixten övernattar hos kusinerna inatt och har bara gått och väntat hela dagen på att få komma dit. Fint väder var det också så när det äntligen var dags så tog han skateboarden. Ska väl inte säga att han är en stjärna på att skatea men han försöker i alla fall! 



Fick en rapport av Camilla innan att han sov gott, och det ska jag också göra nu, känns som att morgondagen kan bli lång! 
En sista bild på magen som jag tog i går, den blir förhoppningsvis aldrig större än såhär ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar