lördag 9 augusti 2014

Senaste veckan...

Funderade på vad vi har gjort senaste veckan, och om vi har gjort något. Det bästa är då att gå tillbaka och kolla foton i mobilen. Mobilkameran brukar användas x antal gånger dagligen :-) 

Martin och Sixten sprang hem från mamma och pappa i tisdags, jag cyklade bakom dem (förutom när jag fotade...) 

På onsdagen bjöd Malin på grillat i Hörby. De bor precis vid Ringsjön och det blev lite fina bilder från deras brygga. 





På torsdagen åkte jag och Sixten till Ikea för att handla lite grejor, bland annat till sovrummet som Martin (och Sixten) målade om så fint förra helgen. 
Därefter besökte vi Martins jobb och lämnade kanelbullar till kaffet. När vi ändå var i krokarna passade vi på att besöka Vellingeblomman. Sixten hittade en blomma han väldigt gärna ville ha, och en liten gosedjursko/ speldosa som han tyckte vi kunde köpa till bebisen. Så fick det bli. I morse drog han upp speldosan och lade den (och sig själv) på min mage så att bebisen skulle kunna höra den, och han själv skulle känna om bebisen sparkade. Min lilla sötfis <3 



I morgon är det söndag och dags att ladda och förbereda inför dagisstart igen. Känns som en evighet sedan jag jobbade samtidigt som det känns som om sommaren bara har svischat förbi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar