fredag 8 augusti 2014

Nakenchock!!

Nej, riktigt så farligt är det inte ;-) 
När man är nästan tio kilo tyngre, inte känner igen sin kropp till utseende och funktion samt känner sig smidig som en flodhäst i en liten porslinsbutik så är det väl inte riktigt då som man är sugen på att fota sin kropp. Det finns en andledning till varför jag bara ha ett typ ett foto med Sixten i magen! 
Men just Sixten är väldigt glad för att krama och prata med magen. Han är också den som är bäst på att få svar när han pratar, men så har han ju perfekt längd till dessa konversationer ;-) 
Så häromdagen bestämde vi oss ändå för att föreviga lite. Så med Martin bakom kameran, jag och Sixten framför och lite efterbearbetning i Photoshop så blev det inte helt tokigt ändå ;-) 






I dag börjar alla mina kollegor att jobba igen efter sommarlovet. Känns lite konstigt att inte själv vara med, så nu är jag officiellt mammaledig i ca tio månader innan jag tar sommarlov igen :-) 
Jag ska strax väcka Sixten så ska vi köra in till sjukhuset för lite kontroll av bebis och mig, och passa på att hälsa på mamma på hennes jobb. 
Bara 20 dagar kvar nu innan det är dags, så nu kommer man hänga på sjukhuset en gång i veckan minst, tur att man är ledig ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar