måndag 15 oktober 2012

Boss över fjärrkontrollen :-)

Sixten sover, Martin är iväg och jag gottade ner mig i soffan och tog kommandot över fjärrkontrollen!


Ingen kul på tv dock så det blir lite slötittande bara. Ganska skönt såhär en måndagskväll!
Gjorde en repris på förra måndagen och styrketränade direkt efter jobbet. Martin hämtade Sixten och lagade middag som var färdig lagom till jag kom hem :-)

I morgon får jag öva mina färdigheter i att få ihop vardagspusslet. Då ska jag jobba fram till sju, springa 8 km, skriva några individuella utvecklingsplaner, och helst vara hemma till nio igen.. Haha! Får väl se hur mycket av det jag får ihop!
Som tur är har Sixten farmordag så han är i goda händer och behöver inte utsättas för som mors pusslande!
Nu ska jag snart ner och packa ihop inför morgondagen, sen blir det nog bannimej bingen och en bra bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar