lördag 6 oktober 2012

Skitmorgon

Den mysiga fredagsfeelingen höll tyvärr inte i sig till lördagen.
Lördagen började visserligen bra, med en glad liten kille till frukost som gärna ville gå på gympa.
Jag tog ett foto på honom i omklädningsrummet, och kameran i mobilen strejkade och bilden blev så här skarp.




Kanske borde jag ana redan då att det skulle bli värre. Sixten var med bra och sprang runt och skrattade på gympan. Jag kom på mig själv med att tänka på hur roligt det är att hitta på något tillsammans med honom bara vi två. Strax därefter blev han kinkig, och tio minuter innan gympan var slut så gick jag ur gympasalen med en vrålande kille...
Martin mötte upp utanför Gerdahallen. Vi flyttade över bilstolen så vår ilskna Sixten kunde åka med honom till Hörby. Martin flyttade framsätet och knäcker av rullen på fiskespöet som ligger där...
Sådär bra förmiddag...
Och eftersom jag skulle köra och besiktiga BMW:n hade man ju inga större förhoppningar om att det skulle gå vägen.
Men efter ett 50 minuters intervallpass på löpbandet och en timmes styrketräning så körde jag mot Bilprovningen och bilen gick igenom utan anmärkning :-)
Så efter en kass förmiddag blev det bara bättre, vilken tur, som
Sixten brukar säga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar