onsdag 10 oktober 2012

Dubbelpass




Ja jag vet, bilden är från förra veckan. Men hade jag tagit foto på mig nu med håret på alla håll och kanter, hälften av mascaran under ögonen stora mysbyxor och en reklam t-shirt i storlek XL. Ja, då hade jag nog skrämt iväg er från denna bloggen ;-)
Idag blev det ett dubbelpass för min del. Sixten hade farmordag idag, och jag passade på att jobba undan lite och sedan sticka till gymet för styrketräning. Sedan hade jag ju bokat box med Sofia klockan fem så kroppen har verkligen fått jobba idag!

Apropå höstmörker och trötthet så handlade typ varannan Facebookuppdatering igår om hur trötta alla var, visst inte bara jag som led av detta. Betydligt piggare idag kan jag meddela, så hoppas det fortsätter så!
På tal om höst hittade jag ett foto i min mobil som är taget för två år sedan, på hösten. Jag och Sixten är på besök hos mamma och pappa och jag har glömt ta med mössa till Sixten. Han får låna en som jag haft när jag var liten, och den passar väl sådär... Sixten ser inte helt nöjd ut, å andra sidan protesterar han inte heller ;-)




Haha! Tycker den är väldigt rolig!
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min magsjuke sambo, håll tummarna för att hans baciller inte hoppar över till mig!!
Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar