tisdag 30 oktober 2012

Tandläkarbesök




Jag hade tandläkartid i morse, och Sixten hängde med mig. Han var väldigt skeptisk till det hela när vi var hemma, men jag sade att om han väntade duktigt på mamma skulle vi handla något i stan efteråt till honom. Det enda han ville ha var kanelbulle... Kan han ha ärvt sin mammas ständiga cravings för dessa bakverk?!?
Det gick jättebra hos tandläkaren. Jag tror jag har världens bästa och trevligaste sådan. Alltid lika glada och positiva. De tyckte bara det var bra att Sixten var med, så han fick se lite hur det går till, om några månader är det ju hans tur! Sixten satt så fint och läste Bamse, kom fram ibland och tittade nyfiket och då förklarade de för honom vad de gjorde. Jag hade inga håö som tur var, och några minuter senare, några hundralappar fattigare så begav vi oss in mot centrum och sitter nu och myser och delar en frukost på Espresso House.



Och ja, Sixten kompletterade med en kanelbulle. Kanske inte världens bästa frukost med är det lov så är det :-)



Lite relax på soffan innan vi går och gör stan! Ha en bra tisdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar